شهر یا فرودگاه مبدا شهر یا فرودگاه مقصد تاریخ رفت
From To Departing Returning Cabin class Adult Child Infant Preferred Airline Exclude Airline Direct flights
From To Departing
From To Departing
From To Departing
From To Departing
Cabin class Adult Child Infant Preferred Airline Exclude Airline Direct flights
شهر تاریخ ورود تاریخ خروج تعداد بزرگسال تعداد اتاق
City Hotel(optional) Check in Check out Nationality Rooms
Room 1 : Adults Childeren Child age Child age Child age Child age
کشور مدت زمان اقامت تاریخ تولد
سفر به استانبول
استانبول شهری پرتکاپو، با فرهنگی غنی و هتل های مجلل ، مقصد بی نظیر برای مسافران و گردشگران در ترکیه است . شهر استانبول به واسطه قرار گرفتن میان آسیا و اروپا به عنوان محلی آمیخته شده از فرهنگ شرق و غرب ، شناخته می شود . تورهای متنوع و بازدید از مناظر دیدنی ، غذا و خرید تنها معدود کارهایی است که می توانید در استانبول انجام دهید .
وضعیت آب و هوا استانبول
وقت دیدن استانبول بد نیست چتری به همراه داشته باشید: تابستان‌های برای جلوگیری از آفتاب تند و باقی فصل‌ها، برای باران. هر چند بعدش بلافاصله هوا آفتابی می‌شود. بزرگ بودن شهر استانبول و موقعیت جغرافیایی‌اش (استانبول روی تپه و در کنار دریا قرار دارد)، باعث گوناگونی آب و هوای استانبول می‌شود
بهترین زمان سفر به استانبول
بهترین زمان سفر به استانبول در بهار (از آوریل تا می) و در پاییز (از سپتامبر تا اکتبر) است در این ماهها درجه حرارت هوا بین ۱۶ تا ۲۵ درجه سانتی‌گراد است و رطوبت نیز مطلوب است، در جولای و آگوست هوا گرم و شرجی است . در زمستان بارندگی در استانبول زیاد است. اگر به بادهای زمستانی و برف علاقه دارید در زمستان به استانبول سفر کنید.
جاذبه های گردشگری استانبول
من یک بلاک متن هستم، روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن را تغییر دهید. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.