نقشه

مراکز خرید استانبول
اسامی بازارهای آنتالیا
بازار آنتالیا (Antalya Bazaar):مانند حلوا، باقلوا، چای سیب، لوکوم (Locum)، شاهد صنوبر، اادویه جات و اجناس چرمی ترک در این بازار به فروش میرسند. این بازار تاریخی به خاطر داشتن مغازه های متعدد، به خصوصی جواهرفروشی هایشی، معروف است. همچنین این بازار کفاشی ها و خیاطی های زنانه متعددی دارد.
مرکز تانساسی اچ (Tansas/h): از بزرگترین فروشگاه های زنجیرهای ترکیه است و انواع غذاهای با کیفیت محلی و بین المللی دارد. در طبقه دوم، لوازم منزل، پوشاک و کفش، لوازم برقی و لوازم آرایشی ترک و مارک های بین المللی وجود دارد.
(Kaleici)یکی از مراکز خوب خرید آنتالیا، کالیسی است که نزدیک دیوار شهر قرار دارد.
ام ام ام مایگروسی (MMMMIGROS):فروشگاه زنجیرهای بین المللی سوئیسی است و در ساحل کونیالتی بزرگ، فروشگاه های کوچکك مختلف،رستوران، کافه و سینما دارد. این مرکز نیازهای روزمره شما را تامین می کند و اجناسی مارک دار در آن فروخته می شود.
مرکز خرید دیپو (Deepo Outlet Center):یکی دیگر از مراکز معروف آنتالیاست که حدود ۸۰/مغازه و ۱۵ رستوران دارد. تنها میدان اسکا روی یخ شهر، در این مرکز خرید قرار دارد. مرکز دیپو در بخشی شرقی آنتالیا قرار داشته و ارزشی دیدن را دارد.
بازار خیابان لورا (Laura Street Market): این بازار در حومه آنتالیا قرار دارد و می توانید غذا، میوه، سبزیجات، آجیل و... را از این بازار تهیه کنید.
بازار غذای سرپوشیده (Antalya Covered Food Market):این بازار مواد غذایی در سال ۱۹۹۶ در مکان فعلی اش افتتاح شد. در این بازار، ۷۶۰مغازه و دفتر وجود دارد و مساحت ۴۸۰هزار متر مربع را در بر میگیرد. در این مجموعه شعب بانک ها، اداره پست، مکان های ورزشی، فروشگاه های غذا و میوه و سبزیجات دیده می شود. دیگر مراکز خرید و سوپر مارکتهای آنتالیا شامل کیپا (Kipa)، جی مال-(G Mall)، مرکز خرید لورا(Laura)، مرکز خرید ریلی (Real) و مرکز وایت ورد(White World Center) میشود.