نقشه

پارک آبی لند آف لجندز
پارک آبی لند آف لجندز
از مشهورترین پارک های آبی در آنتالیاست.
این پارک آبی بزرگترین مجموعه تفریحی آبی در سراسر اروپا به شمار می آید.
تعداد بازی و سرگرمی های موجود در این پارک آبی به حدی زیاد است که در بازه زمانی دو روزه نمی توانید حتا نیمی از آن ها را تجربه کنید.
وسایل تفریحی موجود در این مجموعه بسیار متعدد و با کیفیت هستند و هیجان را به شکل دیگری به شما نشان می دهند.
در این پارک آبی امکان شنا با دلفین ها، لمس شیرهای دریایی، غواصی و تماشای ببر نیز در اختیارتان قرار دارد.
با مراجعه به این پارک آبی، در کنار تجربه کردن انواع تفریحات و سرسره های آبی، می توانید به سراغ سینمای ۵ بعدی و ترن مجموعه بروید و لحظه هایی متفاوت برای خود رقم بزنید.
تفریحات هیجانی : بخش مخصوص بزرگسالان
سرسره جادویی
پرتگاه
تعامل نور و تاریکی بهترین عبارت برای وصف سرسره پرتگاه است. یک همبازی پیدا کرده و تیوپ دونفره‌تان را انتخاب کنید. حالا وقت کمی هیجان رسیده؛ بخش هیجان انگیز سرسره پرتگاه، شتاب زیاد تیوپ هنگام پرت شدن در استخر و بازی سرگرم کننده نور و تاریکی در آن است، یک ثانیه همه جا تاریک و یک لحظه بعد نور خورشید دیده می شود. وقتی حسابی سرگرم تماشای بازی نور و رنگ شدید، ناگهان داخل استخر پرت خواهید شد.
سرسره یو شکل
سرسره های یو شکل این روزها در اغلب پارک های آبی دیده می شوند و طرفداران خاص خودشان را هم دارد. این سرسره ها که شکل ظاهری آن ها شبیه حرف انگلیسی U است، از هیجان انگیزترین وسایل بازی در این پارک به حساب می آیند. اگر پر دل و جرات هستید سوار بر تیوپ های دو نفره شده و خود را به دست سرنوشت بسپارید. با فشاری که مسوول سرسره به تیوپ وارد می کند، تیوپ سنگینِ دو نفره به سرعت به سوی قسمت میانی سرسره می رود و سقوطی کوتاه اما دلهره آور را تجربه خواهید کرد. به محض حرکت، دیگر هیچ راه برگشتی وجود ندارد؛ باید تا آخر مسیر ادامه دهید و آنقدر عقب و جلو شوید تا نیروی گرانش به کمکتان بیاید و بایستید. نام سرسره یو شکل در این مجموعه تفریحی توربیولنس (Turbulence) به معنای متلاطم است.
رودخانه وحشی
خود را به دستان قدرتمند آب های خروشان بسپارید. دل را به دریا زده و با تیوپ به داخل رودخانه مواج وحشی با آب های سفید رنگ و براقش بپرید. موج ها شما را بی اختیار به این سو و آن سو می کشانند. اینجا تیوپ سواری پر از استرس و حس ضربان قلب است. تیوپ و قایق سواری در محوطه ای زیبا، لذتی وصف نشدنی دارد. بله، در این رود مواج حتا اجازه قایق سواری هم دارید؛ تعدادی از شرکت کننده ها می گویند که شنا و سواری در این رودخانه حسی شبیه به قایق سواری در رودهای ونیز دارد. این رودخانه وحشی یکی از جذاب ترین قسمت های پارک آبی لند آف لجندز است، پس به هیچ عنوان آن را از دست ندهید.
تفریحات مخصوص کودکان :
جشن آب های رقصان
شناورهای تنبل
استخر کودکان